Wycieczka do Ojcowskiego Parku Narodowego.

Dnia 27.09.2019r. klasy 7a i 7b wraz z wychowawczyniami – p. Anną Bucką i p. Barbarą Wojtyniak oraz p. Łukaszem Kurkiem-nauczycielem wychowania fizycznego wybrały się do Ojcowskiego Parku Narodowego.

Pierwszym punktem wycieczki była Pieskowa Skała, gdzie podziwialiśmy Maczugę Herkulesa, a następnie zwiedzaliśmy Zamek-renesansową rezydencję z arkadowymi krużgankami. Następnie udaliśmy się do Ojcowa, gdzie zobaczyliśmy Bramę Krakowską i Źródełko Miłości. Wspominać będziemy na pewno wizytę w Jaskini Ciemnej, gdzie- jak sama nazwa wskazuje- jest bardzo ciemno. Musieliśmy poruszać się bardzo powoli, przyświecając sobie światłem świec.

Ostatnim punktem programu było Muzeum Ojcowskiego Parku Narodowego. Obejrzeliśmy film w technologii 3D pokazujący tworzenie się Doliny Prądnika.Zobaczyliśmy poza tym wiele eksponatów geologicznych i paleontologicznych, rekonstrukcję jaskini, makietę Ojcowskiego Parku Narodowego, a także dioramę przedstawiającą środowiska charakterystyczne dla Parku Ojcowskiego wraz z wybranymi przedstawicielami roślin i zwierząt.

Wycieczka była naprawdę super . Humory dopisały, pogoda również.

Czekamy na następne wyjazdy.