Wycieczka do Sandomierza 8b

Cała nasza klasa uparcie dążyła do „Ostatniej Wycieczki Klasowej”.

Nasze marzenia spełniły się, dzięki mamie Adama Hlebickiego – Józefowicza oraz ukochanej wychowawczyni – Urszuli Sodel.
W dniach 28 – 29 maja 2019 roku zaplanowaliśmy wyjazd do Sandomierza. Pierwszego dnia  zwiedziliśmy Bramę Opatowską w stylu gotyckim, Podziemną Trasę Turystyczną z epoki średniowiecza, Ucho Igielne, Muzeum Diecezjalne Dom Długosza oraz dowiedzieliśmy się o wielu historycznych ciekawostkach od przewodnika z PTTK-u.  Po dniu pełnym atrakcji udaliśmy się do ośrodka na nocleg. Byliśmy zdumieni pięknem i spokojem tego miejsca. Nasze ostatnie wspólne chwile przy ognisku minęły zadziwiająco szybko.

Drugiego dnia przeszliśmy  przepięknym lessowym Wąwozem Królowej Jadwigi, podziwialiśmy Sandomierz jeżdżąc zabytkowymi samochodami, a także odwiedziliśmy  bardzo ciekawą Wystawę Ojca Mateusza.  Wycieczka była interesująca, a my mamy nadzieję, że pokazaliśmy sympatyczną aurę naszej klasy.