Programowanie - 2

MegaMisja – zadanie 11-2

Zrealizowaliśmy wszystkie zadania z obszaru 2. ,,Dziecko w środowisku medialnym” oraz dwa zadania z obszaru „Programowanie”. Zdobyliśmy już 550 punktów! Uzyskaliśmy też Kolorowankę Psotnika.
Wykonując zadanie drugie z 11. etapu „Programowanie”, uczniowie w zespołach 2-osobowych, uzupełnili dla trzech robotów programy komputerowe odpowiednimi czynnościami:
– zrobienie kanapki dla Gryzeldy,
– tańczenie dla Samby,
– bawienie się w berka dla Berkosława.
Dwa pierwsze programy nie sprawiły dzieciom trudności, ale ułożenie programu dla Berkosława, wymagało większego skupienia i czasu. Ponieważ na poprzednich zajęciach dzieci bawiły się w programistyczne podchody, ale tylko w wersji ustnej, to na zakończenie zajęć, napisały dwa szczegółowe skrypty „Droga do Niespodzianki” i spróbowały według nich odnaleźć je.

Barbara Sobota